Monday, March 16, 2009

Cuti sekolah..Isnin.

Isnin..
hari ini ,saya tidak tahu apa yng saya mahu buat...
Tetapi,pada pukul 12 petang..
Saya pergi ke padang bola untuk bermain bola bersama kawan-kawan saya yang berada di Toa Payoh...
Saya berasa gembira semasa bermain bola di bersama kawan saya yang bernama Ayuut..
Saya menaiki basikal untuk pergi ke sana dan bermain bola...
Saya bermain bola hingga pukul 9 malam..
Sangat menarik sekali bermian bola bersama mereka...
Mereka tidak skola sama-sama dengan saya..
Mereka sekolah di tempat lain...
Mungkin di woodlands...
Mereka pergi ke sekolah menaiki Keretapi...
Jadi hari ini sangat menarik sekali untuk saya...
Kemudian,sampai disini sahaja saya akan menulis blog ini..

9 comments:

Ahmad Asyraf said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hello azrul, saya hendak kasih awak comment. okay bye. (:

Yaasin said...

Hi... Tk de pape....

bmmushira said...

H E L L O ! Layout awak lawah ! xD

Yaasin said...

Hi... Tidak ada apa-apa....

Anonymous said...

azrul, kamu sihat ? saya sihat di sini. saya harap awak akan menjadi gemuk.

bmhidayah said...

hi .!
saya berasa senang selapas membaca blog entry .!
pasti kamu sangat menikmati cuti sekolah mac kamu .!!! XD
:)hidayah(:

bmnurseha said...

bagus lah

Ahmad Asyraf said...

aku tidak paham apa yang kamu tulis di sini.
yelah, aku harus menjadi gemuk.
sama la dengan awak tu.Makan banyak untuk jadi gemuk.