Friday, March 20, 2009

Jumaat..20/03/2009

Hari ini hari Jumaat...
Saya dan kawan saya,fadli pergi masjid Al-Falah di Orchard...
Saya dan kawan saya pergi masjid Al-Falah kerana kita sedang berjalan-jalan di Orchard..
Ia sangat menarik sekali...kita beli banyak barang di sana...
Semasa sedang berjalan,kami terserempak Kawan saya,Qayyum..
Dia bersama kawan saya bernama Lutfi...
Mereka sedang duduk di luar masjid selepas solat jumaat...
Selepas itu kita mengajak mereka untuk ikut kita...
Mereka ahkirnya mereka setuju...
Kita berjalan-jalan hingga 12 malam...
ia sangat seram semasa kita berjalan di sebelah Old Cangi Hospital..

2 comments:

Ahmad Asyraf said...

hello, bagusnye entri awak.

bmsiti said...

hebat sekali..
saya amat bangga dengan karangan anda.
ia hari jumaat adalah hari untuk semua orang lelaki bersembahyang di mesjid..
bagus.bagus.

dari kawan sedarjah anda,
Siti